• فرم سفارش اینترنت پرسرعت 2020 مخابرات آ.شرقی

فرم ثبت شکایات

مشخصات متقاضي:

پشتیبانان آنلاین هادی نت: | | | تلفن : 422.222.14


از آنجائیکه رضایت کاربران یکی از اهداف مهم هادی نت است، لذا هادی نت در نظر دارد تا کیفیت خدمات اینترنت خود را در راستای افزایش رضایتمندی شما ارتقاء دهد:

مشترکین محترم سرویسهای اینترنت پرسرعت هادی نت می توانند جهت طرح شکایت از خدمات اینترنتی و پشتیبانی، فرم رسیدگی به شکایات را تنظیم و برای ما ارسال کنند.
هادی نت در کمترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی به انتقادات و شکایات شما مشترکین عزیز اقدام خواهد کرد.
هادی نت ، فقط مشترکینی که از طریق دفتر مرکزی و نمایندگان و همکاران زیر مجموعه خریداری نموده اند را می تواند رسیدگی نماید ، در صورت خرید از سایر نمایندگان به اداره مخابرات مرند - واحد فروش ADSL مراجعه نمایید و یا با 2020 تماس حاصل فرمائید.
لطفا محل خرید سرویس اینترنت را مشخص کنید

خرید سرویس از:
لطفا محل خرید سرویس اینترنت را مشخص کنید
موضوع شکایت
لطفا نوع شکایت خود را مشخص كنيد
نام و نام خانوادگي مشترك: (*)
لطفا نام و فامیل خود را جهت پیگیری درج نمائید
نام و نام خانوادگی متقاضی
شماره خط ADSL : (*)
لطفا شماره تلفن 10 رقمي تلفن ADSL خود را بدون صفر وارد نماييد
شماره تلفن ADSL
شماره موبایل : (*)
لطفا شماره همراه خود را جهت پیگیری درج نمائید.
ایمیل :
لطفا ایمیل صحیخ خود را وارد کنید
نحوه تماس با شما :
ورودی نامعتبر
شرح موضوع :
در صورت داشتن توضيحات وارد نماييد
مختصر و مفید بنویسید همراه با ذکر دقیق تاریخ
کد امنیتی : (*) کد امنیتی :
  بازآوری
كد امنيتي را از روي عكس وارد نماييد

در شبکه های اجتماعی

   

آمار بازدیدکنندگان سایت

148307
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
30
68
382
147089
1394
2301
148307
آی‌پی شما: 54.91.171.137
امروز: پنج شنبه، 23 آذر 1396